تحقيق اصول پایه در طراحی بسته بندی

دانلود تحقيق در مورد اصول پایه در طراحی بسته بندی، در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل: مقدمه بسته بندی کاربردیشکل بطریویژگی های کلی طراحی بسته بندی برای صادرات طراحی بسته بندی و توجه به خصوصیات مصرف کنندهبرچسبنقش بسته بندی در صادراتمعرفی رعتحقيق اصول پایه در طراحی بسته بندی|34009445|wdy|طراحی بسته بندی,طراحی بسته بندی مواد غذایی,طراحی بسته بندی اسباب بازی,طراحی بسته بندی محصولات غذایی,طراحی بسته بندی چیست,تحقیق طراحی بسته بندی,تمقاله طراحی بسته بندی,پروژه طراحی بسته بندی,تحقیق در مورد طراحی بسته بندی
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان تحقيق اصول پایه در طراحی بسته بندیقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

دانلود تحقيق در مورد اصول پایه در طراحی بسته بندی،
در قالب word و در 58 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
مقدمهبسته بندی کاربردیشکل بطریویژگی های کلی طراحیبسته بندی برای صادراتطراحی بسته بندی و توجه به خصوصیات مصرف کنندهبرچسبنقش بسته بندی در صادراتمعرفی رعایت الزامات مهم در صادرات بسته بندیویژگی های بسته بندی صادراتی کالاگذر بسته بندی، عقب ماندگی ما، دلایل و راه کارهاواکس KIWiقوطی اسپریبطری شیشه ای کوکاکولاقوطی نوشیدنیجعبه تخم مرعکیسه خرید پلاستیکی یا کاغذیتتراپکبسته بندی بویل این بکبسته بندی Cold can, hot canبسته بندی بک این باکسمایکرو ویوموانع عدم رشد بسته بندی و استفاده از بسته بندی های امروزیپیشنهادات جهت ارتقاء بسته بندی و دسترسی به بسته بندی های روز جهانکیفیت و تضمین کیفیتاستانداردهای غذائی سخت گیرانه ترین استانداردهاپایداری محصول تولید شدهضرایب خطر و ریسکپیشنهادات
گزارش مصرف بسته بندی در سال 2006 – 2005نسل جدیدکانال های فروش جدیدمقایسه مواد بسته بندیبسته بندی آشامیدنیبسته بندی نوشیدنی ها برای عموم مردممواد غذاییتمایلات مصرفبسته بندی غذاییبسته بندی های آرایشی و بهداشتیرشد بر اساس بازارهای جغرافیاییبسته بندی آرایشی و بهداشتیمواد اولیه بسته بندی های آرایشی و بهداشتی
ؤبخشی از ابتدای تحقیق:طراحی بسته بندی را از چهار منظر مختلف، می توان بررسی کرد:- روشی برای حفاظت محتویات بسته- عامل موثری بر قیمت گذاری محصول- بازاریابی که ویژگی ها و مزایای محصول را تبلیغ می کند.- بخشی از خود محصول
این مبحث به دو ویژگی آخر می پردازد. در حقیقت جایی که طراحی در راستای افزودن ارزش واقعی مطرح است. البته این به این معنی نیست که طراحی نقشی در بهبود نگهداری کالا یا کمک به بهبود راندمان قیمت ندارد.
طراحی بسته بندی در عصر حاضر، از عملکردگرایی ساده فراتر رفته است و اکنون یکی از پیچیده ترین و جذاب ترین نمونه های هنر طراحان است. بیشتر محصولات بدون بسته بندی شان بی معنی اند.
یک بسته خوب طراحی شده باید ملزومات چرخه زندگی اش را دنبال کند. این چرخه زندگی از زمانی که برای بسته بندی محصولش به کار می رود (خواه با دست انجام شود یا در یک کارخانه) شروع می شود، تا سفرش به فروشگاه و با رفتنش به محل استفاده ادامه می یابد و سرانجام پس از استفاده با قوانین زیست محیطی سخت رایج روبرو می شود.
بسته در هر یک از مراحل زندگی اش مقتضیات متفاوتی دارد: نگهداری محتویات، کمک به فروش آن ها و کمک به مصرف کننده در استفاده از محصول.
مهم تر از همه، یک بسته باید در زمان خرید جلب توجه کند. هزاران محصول در فروشگاه برای جلب توجه خریدار در رقابت اند و طبق یافته های تحقیقات، یک بسته در قفسه یک فروشگاه کمتر از سه ثانیه برای تصاحب این توجه فرصت دارد. این به این معنی نیست که بسته لزوماً باید پر و برق یا ساده باشد، بلکه باید با سلایق مشتری هم خوان باشد.
بیش از ده هزار بسته مختلف اعم از اجناس خوراکی و غیر خوراکی در یک سوپرمارکت معمولی برای انتخاب کردن وجود دارد. بنابراین رقابت برای دیده شدن در میان جمعیت است.
یک عامل کلیدی در کمک به شاخص بودن، داشتن نشانه های ساده وقابل تشخیص است. نشانه هایی که حتی بدون نگاه مستقیم به آن ها دیده می شوند. این نشانه ها را می توان ارزش های بصری نامید ...